Nieuws

Come a casa logo

Een totale make-over voor Come a casa: nieuwe look, maar dezelfde lekkere smaak

14-11-2019

“Hoewel Come a casa als merk de voorkeur wegdraagt van de meeste Belgen wanneer het gaat over gekoelde bereide gerechten, was onze branding de laatste jaren niet helemaal meer up-to-date”, vertelt Cédric Lemineur, Marketing Manager Ready Meals bij

Geconsolideerde resultaten over het eerste semester 2019

30-08-2019

Ter Beke verbetert zijn resultaten in de eerste jaarhelft dankzij een forse organische groei en ondanks de sterk gestegen grondstofprijzen.

Ter Beke neemt deel aan Anuga

Ter Beke neemt deel aan Anuga 2019

04-07-2019

Onze divisie Bereide Maaltijden neemt ook dit jaar weer deel aan Anuga, de grootste vakbeurs voor de voedingsindustrie. Kom ons bezoeken in hall 5.2, stand A0.49 van 5 tot en met 9 oktober 2019.

Pagina's